خواهر بازیگر جنجالی به تلوزیون برگشت
 
اطلاعات کاربردی
 
 
یک شنبه 1 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 13:26 ::  نويسنده : Amir

 : معتقدم حضور در کلاه پهلوی جز یکی از نقشهای ماندگار کارنامه کاری‌ام خواهد شد.

ایفاگر نقش “مه‌لقا” در کلاه پهلوی اظهار داشت: در کلاه پهلوی ایفاگر نقش “مه لقا” همسر کدخدایی هستم که طی مراوداتی که با فرماندار ایجاد می‌کند مرا هم درگیر ماجراهای فرهنگی می‌کنند.

فراهانی با اشاره به دقت و حساسیت “دری” کارگردان این مجموعه اظهار داشت: کار با “ضیاء الدین دری” به عنوان یکی از پرکارترین و با تجربه ترین کارگردان ها برایم بسیار خاطره انگیز و سرشار از تجربه بود.
وی با بیان این مطلب که گاهی دچار سردرگمی در نقش می‌شدم ابراز داشت: ضیاءالدین دری حساسیت خاصی درباره چالش ها و ایجاد حس درست بازیگران داشت و هر جا که دچار سردرگمی در نقشش می شدم به درستی مرا راهنمایی می‌کرد.
فراهانی در خصوص سالهای کار بر روی مجموعه کلاه پهلوی افزود: بازی در این مجموعه سالها به طول انجامید و من از اینکه در کنار بزرگان سینما و تئاتر بازی کردم بسیار خوشحال هستم.

این بازیگر با اشاره به طولانی شدن این پروژه اظهار داشت: گاهی به تعویق افتادن فیلمبرداری ها به گرفتن مجوز برای حضور در لوکیشن های متفاوت برمی‌گشت که امیدوارم این اتفاق و مشکلات در سینما هم رفع شود.
فراهانی با اشاره به نقش خود و پخش کلاه پهلوی تصریح کرد: من سالها با نقش مه لقا زندگی کردم و امیدوارم به هنگام پخش این مجموعه دیگر سانسور نشود.




درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید دوستان امیدوارم مطالبی رو که تو وبلاگم قرار میدم براتون مفید باشه.
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اطلاعات کاربردی و آدرس a.em.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 33
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 50
بازدید ماه : 48
بازدید کل : 356943
تعداد مطالب : 225
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 2